ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 19
16

Sekarang memang musim makanan warna hitam jadi trending. Burger pun banyak warna hitam. Aiskrim hitam ni pun tak kurang popularnya! Jejaka hitam tak payah ceritalah sentiasa jadi pilihan gadis Malaysia terutamanya pelajar Universiti. 😎

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 19
1

Bahayanya dengan sebab kata kata lah kamu kehingan kawan,Keluarga dan orang yang kamu sayang.Paling menyedihkan kamu hilang syurga.

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 19
0

" BILA KAU BACA, BARU KAU TAHU KAU MENYEBELAH SIAPA.. RASULULLAH ATAU DAJJAL?" . Selama ni kita mengaku ummat Nabi Muhammad, tapi kita tak sedar perlakuan kita sebenarnya menjurus kearah pengikut Dajjal. Nauzubillah. . Karya #ketikaazazilberputusasa hasil nukilan @hadi_fayyadh ini membongkarkan banyak agenda yang tidak ramai orang tahu. . @jombuku @jombuku @jombuku . Sungguh, saat aku membacanya.

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 18
0

[KISAH MATI? APAKAH BENAR MENYAKITKAN?] Kematian merupakan suatu syarat perpindahan ke alam transit iaitu Alam Barzakh sebelum menjejak ke Alam Akhirat. Tidak lain dan tidak bukan Alam Barzakh merupakan petanda awal kebahagiaan atau kesengsaraan yang akan dihadapi. . @jombuku @jombuku @jombuku . Sama ada menjadi taman-taman syurga atau lubang-lubang neraka. Ianya semua bergantung sejauh mana yang

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 18
0

" SELAGI PUNYA WAKTU, INGINKU KEMBALI KE MASA ITU.." . "Sayu hati ini, mengenangkan 5 tahun yang lalu, apabila dikurniakan seorang ibu dan ayah yang cacat tapi disia-siakan mereka, kini mereka berdua telah bersemadi dalam liang rahap, saat membaca Novel ini, mata bengkak menangis kerna merasa terlalu berdosa dengan mereka" . Pengakuan salah seorang pembaca novel #semusimdimahsyar karya @hadi_fayya

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 17
3

KUALA LUMPUR: Pengalaman 'diganggu' ketika menyiapkan novel sulungnya, Semusim di Barzakh menjadi peristiwa paling tidak dapat dilupakan oleh pengarang novel seram Islami, Hadi Fayyadh. Pengalaman menakutkan itu turut dicoret pada halaman 51 hingga 55 naskhah berkenaan yang mendapat tempat kedua bagi kategori fiksyen pada Anugerah Pilihan Pembaca POPULAR-BH 2017, baru-baru ini. Hadi Fayyadh berk

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 15
0

[SANGKAAN MELESET, FANTASI DIRASAKAN REALITI] Novel yang sarat dengan penceritaan yang seolah-olah pernah melalui Barzakh. Nukilan yang menusuk qolbu dan perasaan pembaca sehingga air mata mengalir mengenangkan peristiwa yang bakal dilalui. Inilah persediaan harus kita lakukan. Bukan sekadar ditakuti Alam Barzakh, persiapkanlah diri kita untuk menghadapinya! Agar tiada terkesima apabila ajal mer

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 15
5

Sekrang Instagram dah buat formation lain dah.. . Ada tak kawan korang yg bt album cantik2..last2 dh jadi terabur skrg😂. . tag kawan korang👇 . #padammuka

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 15
0

[KUAT DEBARAN TERASA, SEOLAH-OLAH REALITI DI DEPAN MATA{ Dunia kini pada zaman fitnah yang penuh dengan godaan dan bisikan halus kejahatan. Apabila diri ini lenyap dalam kegelapan dan semakin tenggelam di dasar kehinaan, tiada peluang untuk kita kembali timbul di permukaan. Bangkitlah daripada kelpaan, kelekaan. Hayatilah serta selamilah nukilan novel ini buat mereka yang sedang mencari jalan. J

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 15
5

Nampak muka akak tu mcm x paham ape die order td 😅😅 huahuahua..laju benor rap suro die ulang 4-5 kali patutnye.

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 14
1

Siapa yang jenis macam nie😏 Semua pasal iphone x nak kuor😋

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 14
13

"LAPAN ULAMA BERMIMPI DAJJAL TELAH BEBAS : Ketika Azazil Berputus Asa" . Tanpa kita sedar Dunia dengan pantas sedang menuju ke pengakhirannya. . " Siapapun tidak tahu bahaya yang sedang datang, leka dan terbuai dengan dunia, Novel yang membongkar sejuta rahsia.. tahniah Penulis" Sufi Aizuddin,25 Melaka. . Sebuah karya penulisan daripada penulis best seller ini, @hadi_fayyadh sangat epik, dan luarb

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 13
1

"SEDIH NGAT CERITA DIA ... TAK SANGKA JADI MACAMTU .." . Itulah, bila lihat cover buku ini tentu lain persepsi anda. Tapi tanpa disangka apabila anda melalui pembacaan karya @hadi_fayyadh ini, pasti ada lelehan air mata yang mengalir. . Sebuah karya yang meliputi prediksi jangkaan yang diluar pemikiran. Bakal membawa anda mengembara ke sebuah perasaan yang sangat aneh. . @jombuku @jombuku @jombuku

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 13
0

" BILA KU TAHU, ITU ADALAH IBUNYA.. RASA MERAUNG JIWA..." #semusimdimahsyar By @hadi_fayyadh . Siapa sangka jalan ceritanya membuahkan tangisan yang luarbiasa di kalangan pembaca. Ia bagai dibelai dengan rasa syahdu yang mendayu-dayu. . "Penulis pandai memainkan elemen psikologi, hingga orang yang sedang baca tidak sedar dia sedang dinasihati secara lembut dan menyentuh hati" Amir Razali,25 . @jom

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 13
2

[ SEMUSIM DI MAHSYAR : RENTETAN KISAH BENAR YANG MERUNTUN JIWA ] Apalah makna kehidupan ini jika kamu masih ragu-ragu dengan arah tuju kehidupan selepas kematian. Apakah kamu pernah diberi bayangan Allah SWT sehingga kamu merasa benar-benar ingin kembali kepadaNYA? . @jombuku @jombuku @jombuku . . Ketahuilah, hanya mereka yang terpilih mampu merasai semua itu sesuai dengan kehendakNYA jua. Iqlima

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 12
11

Kisah Berhenti Merokok di Saat Mendekati Kematian: Seorang kaki tegar perokok berhenti merokok akibat menghadapi saat-saat kematian lemah jantung. Akibat perbuatan merokoknya itu, dia menghadapi masalah lemah injap jantung (congestive heart failure). Pakar Perunding Kardiologi, Pusat Perubatan Universiti Malaya (UM), Prof Haizal Haron Kamar, berkata lemah jantung merujuk pada kegagalan jantung u

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 11
84

Repost by @secebiskenangan Untung la sape pipi pau. Cuba tag dia yang pipi pau tu.😅

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 11
14

Jom tonton di @teega.my - "Bila terlalu letak harapan pada seseorang.." be like 😂 . Tag kawan hampa yang asyik dok tukaq girlfriend ja tak habis2. Kawin tak pun. Cendol punya kawan playboy/playgirl! Kita sekeh dia ramai2! . @hadi_fayyadh Penulis Best Seller 'SEMUSIM DI BARZAKH & KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA.. Dan buku terbaru yg bertajuk SEMUSIM DI MAHSYAR.. Haa.. Kami pun jual buku tu.. Berminat bo

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 11
1

[ SEMUSIM DI BARZAKH : BEST SELLER OF THE YEAR 2017 ] Kini, saya lebih khusyu' ketika solat. Terasa bagai kematian itu sedang mengejar dari belakang. Semusim Di Barzakh, hanyalah cebisan kisah ibrah dari Allah SWT, ia menggugah jiwa berdosa yang membacanya, mengapa? Kerana Fitrah manusia merindukan Tuhannya. . @jombuku @jombuku @jombuku . Alangkah ruginya seseorang yang masih tertawa sedangkan k

Popular Now

รองเท้าราคาส่งถูกที่สุด @bc_shoeshop on Instagram photo September 19
+ Board

990.- #ขายดี Line id : @bc_shoeshop มี@นำหน้าด้วยเน้อออ

รองเท้าราคาส่งถูกที่สุด @bc_shoeshop on Instagram photo September 19
+ Board

990.- #ขายดี Line id : @bc_shoeshop มี@นำหน้าด้วยเน้อออ

شبكة ابوظبي || أخبار الامارات @net_ad on Instagram photo September 19
+ Board

فلل VIP فخمة بتصميم كافالي 💡 مجموعة من الفلل مصممة كلوحات فنية في قلب مجمع غولف عالمي ⛳🏌🏻 حديقة خاصة على السطح لتستمتع بالطبيعة الخاصة بك ☘ نادي صحي عصري ومتكامل 🍏 من اكثر المجمعات بمساحات خضراء ونمط حياة مليء بالرفاهية ✅ اتصل بِنَا الان 0506343476 @eai.dubai

Jung Jin Shin (신정진) 🇰🇷 @jinyfit428 on Instagram photo September 19
+ Board

@fitness.true 퍼스널트레이닝팀 #팀트루 우리 #김기현 선수 @kyun_____ Off season vs Season On 80kg ➡️ 70kg 🔪🔪🔪 . . . 현역 피트니스 선수들로 구성된 P.T Team TRUE. 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 @fitness.true @fitness.true @fitness.true 피트니스 명문. 트루휘트니스에서 즐겁게 그리고 제대로 운동하세요.👊 . . 서초동 Only 1:1 퍼스널 트레이닝샵 트루휘트니스 ✔ 2.3호선 교대역 14번 출구 근방 (서초동 서초중앙로 87 예성빌딩) . ⚠ Program : 피트니스 시합 준비 과정, 몸매(체형)관리, 웨이트트레이닝, 체중증가, 비만관리 (다이어트), 재활운동, 취업 전 이미지 (바디)메이킹, 웨딩 전

يورو سبورت @r4sport on Instagram photo September 19
+ Board

مباريات اليوم في كأس الإتحاد الإنجليزي والدوري الإسباني والألماني والإيطالي • ليستر 🆚 ليفربول القناة: bein HD2 تعليق: يوسف سيف الساعة 9:45م • فالنسيا 🆚 ملقا القناة: bein HD3 تعليق: سوار الذهب الساعة 9:00م • برشلونة 🆚 ايبار القناة: bein HD3 الساعة 11:00م تعليق: علي محمد علي • شالكة 🆚 بايرن ميونخ القناة: bein HD5 تعليق: حفيظ دراجي الساعة 9:30م • بولونيا 🆚 انتر ميلان القناة: bein HD4 تعليق: عصام الشو

華華👠💄👑💎 @bivi_0420 on Instagram photo September 19
+ Board

放不到一天的sea food影片快破200萬瀏覽次數😱 @wackyboys520 感覺華華有跟上時代潮流的前端🤣

ELRAH EXCLUSIVE @nakpickupline on Instagram photo September 19
+ Board

Sekarang memang musim makanan warna hitam jadi trending. Burger pun banyak warna hitam. Aiskrim hitam ni pun tak kurang popularnya! Jejaka hitam tak payah ceritalah sentiasa jadi pilihan gadis Malaysia terutamanya pelajar Universiti. 😎

Arabic Calligraphy خط 🔴🔵 @4rabic on Instagram photo September 19
+ Board

. ‏اللهم اغفر لأمه سيدنا محمد اللهم أصلح أمه سيدنا محمد اللهم تكرم عل أمه سيدنا محمد اللهم ارحم أمه سيدنا محمد اللهم ارفق بأمه سيدنا محمد امين . From @obaidalnofaey

Все ИДЕИ,работы,ЛОГО-АМАНАТ! @abayka.kz on Instagram photo September 19
+ Board

#NEW COLLECTION 😍 Вязаный Кардиган 💥 Размер: оверсайз 🇹🇷 Производство: Турция 🍂 Сезон: Осень 🎨 Цвет: серый 📍 В наличии: ТЦ Life town 38 ✔️ Цена: ❗️8.500тг❗️ • 📲 What's app: +7(775) 579-11-21 ____________________________________________ #мусульманскаяодежда #одеждадлявсех #алматы #одеждавалматы #моднаяодеждавалматы #стильнаяодеждавалматы #хиджабалматы #хиджаб #hijablook #накидка #стильнаяодежда #h

P o l i n a  |  П о л и н а @polabur on Instagram photo September 19
+ Board

Need more Amsterdam in my feed 💙 игрушечный Амстердам - идеальный фон для фото 🙈✨