LELAKI VS PEREMPUAN @lelakivsperempuan on Instagram photo January 12
0

"BADAN ANDA PENDEK MCM BUDAK SEKOLAH RENDAH?" . Sedih sangat? Mana taknya, org panggil anda "Katik atau kemetot"? Anda pun ada perasaan jugak kan? Di opis dah la kene ejek, di fb pon kene ejek jugak? Anda rasa malu sgt? rasa geram je sape yg suka ejek2 tu? dah try mcm2 ubat tambah tinggi..tapi masih tak tinggi2 jugak? duit dah abis ribu2 tapi xde hasil jugak? . . NAK TAK ADMIN TOLONG SETEL MASALAH

LELAKI VS PEREMPUAN @lelakivsperempuan on Instagram photo January 11
194

Nama siapa yang korang nak sangat jumpa sekarang?.😉 . . . Tag Dia..😚

LELAKI VS PEREMPUAN @lelakivsperempuan on Instagram photo January 9
3

Keluarga dan teman rapat kamu... Mereka ini hendak dicampak ke mana? Janganlah dibutakan oleh cinta haram lagi palsu... Tolehlah ke belakang, dan berikanlah cintamu itu kepada yang halal bagimu...

LELAKI VS PEREMPUAN @lelakivsperempuan on Instagram photo January 6
17

Apepun selamat malam . ✅tag MEMBER korang👇🏻👇🏻👇🏻

LELAKI VS PEREMPUAN @lelakivsperempuan on Instagram photo January 5
11

Astagfirullahalazim , bersabarlah wahai ibu dapat anak macamni. Korang pula jangan nak jadi macam dia !

LELAKI VS PEREMPUAN @lelakivsperempuan on Instagram photo December 24
8

Nak cari isteri , carilah yang macamni , jangan cari yang bangun lewat , lepas bangun buka facebook , buka wechat , twiterr. Hantaran 10k , tapi apapun tarak ! Hampeh ... Harap wanita lepasni boleh ubah sikap dan yang paling penting , boleh memahami lelaki , duit susah nak cari , jangan letak hantaran mahal2 , letak seribu sudah ...!!! 😌 #lelakivsperempuan

Popular Now

JuneCEO @junedalinkent on Instagram photo January 18
+ Board

🔥🔥🔥LETS BE CLEAR YALL BE AT SPOTS THAT PLAY WE BE AT SPOTS THAT PAY 💰💰💰 #TurntUpTuesdays @blueflamelounge Own Tuesday Nights in Atlanta.. #PullUpOnUs tonight to see how #Bankhead be Poppin on Tuesday nights..... @junedalinkent @tracyebigdeal1 @chico6anks @rickdahost_hustle @ishmaelj

جهیزیه شیک @jahaz.shik on Instagram photo January 18
+ Board

منازل لایک بالا در پیج دوممون @manzele.moderne.man منزل زیبای دوست عزیزمون از کاشان متراژ ۱۰۰ @elahehmazhari

جهیزیه شیک @jahaz.shik on Instagram photo January 18
+ Board

منازل لایک بالا در پیج دوممون @manzele.moderne.man منزل زیبای دوست عزیزمون از کاشان متراژ ۱۰۰ @elahehmazhari

جهیزیه شیک @jahaz.shik on Instagram photo January 18
+ Board

منازل لایک بالا در پیج دوممون @manzele.moderne.man منزل زیبای دوست عزیزمون از کاشان متراژ ۱۰۰ @elahehmazhari

INFIA - Health @infia_health on Instagram photo January 18
+ Board

#Repost @juraganonlines ・・・ Pendengkur mempunyai risiko lebih besar mengalami penebalan arteri karotis dibanding perokok, orang yang obes (gemuk) atau bahkan yang memiliki kadar Kolesterol tinggi sekali pun. . Arteri karotis adalah pembuluh darah yang memberikan suplai ke daerah leher dan kepala, termasuk otak. Jika dinding pembuluh darah ini mengalami penebalan, bisa menjadi permulaan dari berbag

Barirah 👸DM Page Promotion @barirahmaddi on Instagram photo January 18
+ Board

Loves watch or bracelet ???omg! Gorgeous 😍😍😍 👇. 👇. 👇 DM for Page PROMOTION . . COMMENT #FOLLOWME To SEE BEST JEWELLERY ✨✨✨✨✨✨✨ . . ⠀ BEAUTIFUL CHAIN BRACELET 😍😍😍💍💍 😘 ⇰Tag a friend 👇also ⠀⠀⠀Follow👉 @barirahmaddi ⠀⠀Follow👉 @barirahmaddi ⠀Follow👉 @barirahmaddi Follow👉 @barirahmaddi ⠀ . . #jewelry #jewels #jewellery #fashion #gems #photography #gemstone #bling #silver #diamonds #accessories #lov

 @_nyguy239 on Instagram photo January 18
+ Board

Glad she is back and belated birthday to the amazing @hosebunny 💋#Repost @hosebunny with @repostapp ・・・ I also treated myself to some new lingerie for my Birthday this Wednesday

 @_nyguy239 on Instagram photo January 18
+ Board

glad to see her break is over - the fantastic @hosebunny 💋#Repost @hosebunny with @repostapp ・・・ Nylons in Sunlight are a sight to see!